היי בוקר טוב, מדברת {השם שלך} מסו דיגיטל, אני חוזרת אלייך בעקבות הפנייה שהשארת לנו בנוגע לכרטיס ביקור דיגיטלי.
אני מדברת איתך בזמן נוח?
אז ככה: אנחנו בסו דיגיטל מומחים ביצירת כרטיסי ביקור דיגיטליים מקצועיים שעובדים עבור עסקים כמוך.
אני מיד אפרט לך על הכרטיס ועל כל מה שהוא עושה, אבל לפני כן, הייתי שמחה לשמוע ממך קצת על העסק שלך…
א. אנחנו רוצים שבעל העסק ידבר, ישתף על העסק שלו ולא רק ישמע ׳הרצאה׳ שלנו על המוצר.
כי חשוב קודם כל לזכור שאנשים אוהבים לדבר על מה שהם עושים, תנו להם!
ב. במהלך ההסבר של בעל העסק על העסק שלו, צריך להקשיב היטב לאינפורמציה החשובה שיוצאת ממנו כדי להתכונן לשלב הבא:
בהקשבה נכונה, אנו נבין האם רלוונטי עבורו מודולים כגון:
בהקשבה הזו, אנחנו למעשה בונים את הידע שלנו על העסק שלו, כדי להציג לו את המוצר (את הפיתרון למעשה) באופן אישי לעסק שלו…
שאלות נוספות שכדאי לשאול אותו: (אם הוא לא נתן את האינפורמציה עליהן כבר בהצגת העסק)
אז כמו שאתה יודע, בכרטיס ביקור דיגיטלי רגיל יש בעיקר את הדברים שהיו בכרטיס הנייר של פעם, אבל בצורה דיגיטלית: שזה אומר כל פרטי ההתקשרות אליך: טלפון, אימייל, כתובת פיזית, כתובת דף פייסבוק, כתובת אתר (אם אמר שיש לו), כתובת המשרד (אם הבנו מהשלב הקודם שיש מקום פיזי בו מגיעים אליו) וכדומה… הדברים הבסיסיים.
גם לנו יש כרטיס ביקור דיגיטלי כזה.
אפשרות נוספת ויותר פופולארית אצלנו היא הכרטיס הביקור המשודרג, שזה משהו אחר לגמרי – הרבה יותר מתקדם.
החלק הראשון שלו הוא באמת מה שיש בכרטיס הביקור הדיגיטלי הרגיל, אבל בנוסף לזה יש לו מודולים מתקדמים מעולם אתרי האינטרנט המקצועיים:
ועוד מודולים מתקדמים שלמעשה הופכים את כל הדבר הזה לכרטיס ביקור דיגיטלי ׳על סטרואידים׳ – הופכים אותו למעשה למכונת שיווק אוטומטית שעובדת בשבילך 24/7 – בלי שאת צריכה לעשות כלום.
אגב, הכרטיס גם יכול להישלח למי שמתקשר אליך ולא יכולת לענות לו, ועוד. ממש עובד בשבילך ובשביל ההצלחה של העסק שלך!
וכמו שאני מבין ממך, {שם בעל העסק}, בגלל שאת יועצת מס ועובדת מול לקוחות עסקיים, העניין של הכרטיס הביקור הדיגיטלי עוד יותר רלוונטי עבורך…
(למצוא סימולטנית לכל תחום את הסיבה שכרטיס ביקור דיגיטלי יכול לחזק את הנוכחות האינטרנטית שלו/שלה, שיפור האינטרקציות שלו/שלה, ופספוס פחות לקוחות פוטנציאליים)
יש לך עוד שאלות על שני סוגי הכרטיסים לפני שאכנס לפירוט העלויות?
ברגע שהסתיימו השאלות – לעבור לשלב הסגירה.
אז כמו שאמרנו, יש שני סוגים של כרטיס ביקור דיגיטלי,
הכרטיס הבסיסי עם פרטי יצירת הקשר שלך הוא בעלות הקמה של 560 שקלים + מע״מ. ומהשנה השניה 260 ש״ח + מע״מ לשנה (ללא התחייבות).
והכרטיס המשודרג עם כל המודולים המיוחדים שהזכרתי קודם – בעלות של 880 שקלים + מע״מ לשנה, ומהשנה השניה 260 ש״ח + מעמ לשנה (ללא התחייבות).
מה שאני כן יכולה לבשר לך, זה שיש כרגע מבצע מאוד מיוחד ולזמן מוגבל על הכרטיס המשודרג:
זה אומר שאת מקבלת אותו עם 220 שקלים הנחה!
זה אומר שבמקום עלות הקמה של 880 שקלים, העלות שלך תהיה רק 660 שקלים (פלוס מע״מ כמובן)
העלות החל מהשניה השניה היא עלות מופחתת, של 260 ש״ח + מע״מ לשנה בלבד.
ובנוסף, יש לך בונוס נוסף לבחירה (לפתוח במקביל את דף המחירון, שם מפורטים הבונוסים)
אז איזה בונוס נראה לך שתרצי לקחת?
הדרכה סו דיגיטל