שאלות ונהלים

עלויות

לא. המחיר הינו מחיר קבוע – כולל מחיר מבצע.

זה אומר שגם אם לקוח קיבל 35 אחוזי הנחה כשהוא הצטרף לשירות – ההנחה הזו תישמר לו בכל חידוש עתידי. 

ההנחה קבועה. אין עליית מחירים.

לא.

התשלום מתבצע אחת לשנה, אבל אין התחייבות לשנה הבאה וכו׳. 

אדם יכול ליצור קשר גם יומיים לפני מועד החידוש ולבקש לא לחדש את הכרטיס הביקור הדיגיטלי. 

לא. 

כי אז, תצטרך להיות שוב מכירה בכל שנה, ואנחנו לא עושים את זה (גם אם על זה תיפול עסקה).

כאמור, אנחנו לא מחייבים להישאר לשנה השניה, השלישית וכו׳ – ולקוח יכול להתקשר בחודש האחרון גם 20 יום לפני או יומיים לפני מועד החידוש ולבקש לא לחדש, וזה בסדר, אין מחויבות,

אבל בהגדרה, התשלום הוא אחת לשנה.

בגדול התשלום לא מחולק ומשולם אחת לשנה, אבל אם מאוד חשוב ללקוח כלשהו לחלק לתשלומים, אז צריך לשלוח למיקי מייל מיד לאחר הקמת הלקוח במערכת ולציין לכמה תשלומים היא ביקש לחלק (אפשר עד 3), ואנחנו נגדיר במערכת את מספר התשלומים המבוקש.

אבל חשוב להדגיש שאנחנו לא בעד תשלומים, וחשוב שלא ׳תדחפו׳ את האופציה כזרז סגירה כלשהו, אלא שזה יקרה רק לעיתים נדירות בגלל התעקשות של לקוחות אחת לתקופה.

לסיכום: אנחנו לא מחלקים לתשלומים בדרך כלל, אבל לא נפיל עסקה על הנושא.

כללי

אכן. 

לאחר הסגירה מול הלקוח, נשלח אליו בדוא״ל מייל עם סיכום עסקה מפורט, של כל מה שהובטח ונאמר לו בשיחת הטלפון שלך איתו.

בהחלט!

כל מי שיגיע דרך הלקוח שלנו וסוגר כרטיס ביקור דיגיטלי – יקבל את המבצע שחבר שלו קיבל.

זה אומר שאם לקוחה שלחה את אחיה, וכשדיברנו עם אחיה כבר לא היה את המבצע ואת ההנחה שהיא קיבלה – אחיה יקבל את המבצע בכל מקרה! בגלל שהוא הגיע דרכה!

(אם ישאלו ׳ואם יהיה מבצע יותר טוב׳ – לענות: המקסימום שהיה אי פעם זה המבצע כעת של ה-35 אחוז הנחה. אם כבר, ברוב המקרים יש הרבה פחות או מחיר מלא…)

בהחלט!

על כל לקוח שהגיע דרך לקוח אחר שלנו, מי ששלח אותו אלינו מקבל בונוס של חודשיים במתנה. זה אומר שאם הוא היה צריך להיות מחויב על חידוש ב-1.1, הוא יקבל הארכה של השנה שלו עד ה-1.3.

יש על זה כפל בונוסים. על כל אדם שסגר – מקבלים בונוס של חודשיים.

* הערה: רק חשוב שמי שהגיע, יגיד שהוא הגיע דרך xy {שם הלקוח הקיים שלנו}

רק אחרי שהלקוח סגר והוגדר לו תשלום, ובשום מקרה לא כחלק משיחת המכירה!

  • בדף התשלום, יש לסמן ׳לשמור את פרטי כרטיס האשראי לקניות הבאות׳ – כדי שהוראת הקבע השנתית תוכל להתחדש בשנה הבאה.
  • לאחר הסגירה והתשלום, יש לשאול את הלקוח איך הוא כותב את השם שלו באנגלית. ולכתוב את השם באנגלית בהערה נפרדת ב-crm.
  • חשוב לאחר ביצוע הסליקה, לעדכן את הלקוחה שהשם שהם יראו בחיוב הוא שם החברה שלנו – ׳מאסטר שיווק׳ (׳סו דיגיטל׳ זה המותג שלנו לכרטיסי ביקור דיגיטליים ולא שם החברה).

על המודולים:

התשובה לא חד משמעית.

מצד אחד, יש את בעלי העסקים שגלריית תמונות בכרטיס הביקור הדיגיטלי היא דבר קלאסי עבורם. למשל: גננים, שיפוצניקים, בנות שעושות ציפורניים לנשים וכו׳ – לכל אלה גלרייץ התמונות מאוד טבעית, כי היא למעשה ממש מציגה את העבודה שלהם! מאוד פשוט וקל להסביר למה אלו אנשים שצריכים גלריית תמונות בכרטיס הביקור הדיגיטלי.

 

יש סוג נוסף של עסקים שגם להם הגלריית תמונות תיראה טבעית: למשל גן ילדים פרטי (תמונות של המתקנים, הג׳ימבורי ועוד כל מיני אטרקציות לילדים), או שף פרטי (תמונות של מנות שהוא עשה) ועוד.

 

מהצד השני, יש בעלי עסקים שיגידו: ״מה קשור אליי גלריית תמונות?״

למשל: עורכי דין, יועצים עסקיים, רואי חשבון, וכדומה.

 

הם צודקים, וטועים.

 

כי מצד אחד, אי אפשר לצלם את ׳המוצר שלהם׳. הם נותני שירותים, אין להם מוצר כמו שלגנן ולשיפוצניק יש מוצר מוגמר.

 

מצד שני, הם חושבים על זה בצורה לא נכונה. הם לא צריכים גלריית תמונות כמו של הגנן או של השף הפרטי.

 

גלריית התמונות שכדאי שתהיה להם, אלו תמונות אווירה: תמונות שלהם מרצים באיזה כנס (והאיכות של התמונה ממש ממש לא חשובה), תמונות שלהם בפגישה עסקית, תמונות של התעודות שלהם, תמונות שלהם במשרד וכו׳.

 

גלריית תמונות מהסוג הזה יכולה להביא עוד נפח לכרטיס וליצור אווירה טובה של עסק שיש בו חיים.

 

ואם אין להם כרגע את התמונות לשלוף?

הכל טוב. אפשר להוסיף את הגלריה מתי שהם ירצו בעתיד, וזה לא יעלה להם שקל תוספת.

 

התשובה דומה לעניין גלריית התמונות.

 

כי ברור שיש עסקים שיותר טבעי להם לצלם בוידאו את המוצר שלהם,

 

אבל גם כאן – סלפי וידאו קצר של כ-30 שניות של בעל העסק מסביר מה הוא עושה וקורא לצופים ליצור איתו קשר – יכול לעשות עבודה מדהימה לא פחות מאיזה וידאו מקצועי שנעשה בהפקת ענק באלפי שקלים.

 

והסיבה פשוטה: הסלפי וידאו הוא דבר אותנטי, והוידאו המקצועי ייראה כמו פרסומת, ואנשים מאמינים יותר לאופציה הראשונה…

מודול זה לא רלוונטי לכל בעלי העסקים אלא בעיקר לאלו שיש להם משרד או מקום פיזי אליו לקוחות מגיעים.

 

לכן אנו מבקשים מבעל העסק לספר לנו על העסק שלו בתחילת השיחה, כדי להבין האם המודול הזה רלוונטי עבורו לפני שנציין אותו.

 

כי אנחנו לגמרי לא רוצים להציג לבעל עסק אפשרויות שהוא יודע שהן לא רלוונטיות עבורו – זה לא יעשה טוב לשיחה.

מודול המלצות הוא המודול אולי החשוב והמומלץ ביותר, בלי להגזים.

 

תבינו, אנשים מוקפים היום בים של הצעות לכל מוצר או שירות שהם צריכים, ולמה שהם יבחרו דווקא בעסק כזה על אחר?

 

בעקבות המון תחקירים שנעשו בתקשורת בשנים האחרונות, אנשים מאוד מפחדים משירות שלא יינתן להם בצורה המיטבית אחרי שהם כבר העבירו את כספם לבעל העסק.

 

ומה גורם לאנשים ביטחון שהם יכולים לסמוך עליך?

 

כן, אלו עדויות של לקוחות, או בביטוי המוכר יותר: מודול לקוחות ממליצים.

 

אין כמו לראות אנשים אמיתיים שרכשו את המוצר או השירות, מפרטים כמה הם שמחים ומרוצים עם ההחלטה שהם קיבלו – כדי שעוד אנשים יקבלו אותה.

 

ואין כמו להכניס את הדבר המדהים הזה למקום שבו אתם שולחים כל מי שאתם נפגשים איתו – בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם!

המודול רלוונטי לכל עסק באשר הוא עסק.

 

אין עסק שלא צריך לקוחות, ואין עסק שהמון המלצות טובות לא יגרמו לו לגייס לקוחות חדשים!

 

אז אם יש לך עסק שצריך לגייס לקוחות – אין דבר יותר טוב מעדויות לקוחות קיימים.

אז זה הזמן לבקש.

חשוב להדגיש שזה גם לא מעכב את בניית הכרטיס הביקור הדיגיטלי.

אפשר להעלות אותו לאוויר ללא ההמלצות, ולאחר שהן יתגבשו – להוסיף את המודול של ההמלצות.

 

חשוב גם לציין שאין תוספת תשלום על הוספת מודול ההמלצות בעתיד.

יש שתי אפשרויות.

 

הראשונה: להקים את הכרטיס הביקור הדיגיטלי ללא המלצות כרגע, ובעוד 3-4 חודשים כשיתגבשו המלצות – להעלות את המודול אז.

 

האפשרות השניה: לבקש המלצות מאנשים שמכירים אותך, שיספרו עליך כאילו היו לקוחות שלך, זה מעולה בתור התחלה.

זה מודול שגם כן נלקח כאן לכרטיס הביקור הדיגיטלי המשודרג מעולם אתרי האינטרנט, וזה מודול מעולה.

 

הוא מספר לאדם שחיפש אותך בגוגל, או שדיברת איתו כמה רגעים ורק העברת לו את הכרטיס הביקור הדיגיטלי – מי את, (בהנחה ואנו מדברים עם בעלת עסק אישה), מה את עושה, איך הגעת לתחום שלך, מה החוזקות שלך, ולמה כדאי לבחור דווקא בך.

 

זה מודול חשוב, שלמרות שנראה די פשוט, גורם ללקוחות פוטנציאליים להתחבר אלייך כאדם קודם כל, לפני שאת עוד בעלת עסק.

 

אגב, יש נוסחה ספציפית שגורמת לחלק הזה של האודות לעבוד יותר טוב מבחינת החיבור של הלקוח הפוטנציאלי אלייך, והמנהל האישי שלך אצלנו יעביר לך את הנוסחה הזו.